Rodzaje zajęć

abt

Mocne Pośladki

 

Zajęcia wzmacniające i ujędrniające dolne partie ciała (uda, pośladki, brzuch). Ze względu na umiarkowaną intensywność ćwiczeń, zajęcia polecane są dla wszystkich. Poprawiają siłę mięśniową, elastyczność i kształt mięśni, jak również wpływają na spalanie tkanki tłuszczowej.

tbc

TBC

 

Zajęcia ogólnorozwojowe, które skupiają się na ćwiczeniach mięśni wszystkich partii ciała. Trening wzmacnia mięśnie, zapewnia poprawę wydolności i spalanie tkanki tłuszczowej. W zajęciach tych wykorzystujemy różne przybory fitness : stepy, hantle, sztangi ,piłki.

yoga

Stretching

 

Zajęcia rozciągające wszystkie grupy mięśniowe. Trening zwiększający ruchomość stawów, poprawiający elastyczność mięśni i eliminujący napięcia, które są efektem stresu, siedzącego trybu pracy lub intensywnego treningu. Zajęcia działają również relaksująco i odprężająco oraz polecane są wszystkim.

kregoslup

Zdrowy kręgosłup

 

Zajęcia specjalistyczne, które pomagają wyrobić prawidłową postawę ciała, zmniejszają skutki przeciążeń narządu ruchu, uelastyczniają mięśnie i zmniejszają napięcie. Zawierają ćwiczenia równoważne, mobilizujące, wzmacniające i rozciągające poszczególne grupy mięśniowe, często z wykorzystaniem piłek rehabilitacyjnych. Zajęcia polecane dla wszystkich, szczególnie osób prowadzących siedzący tryb życia.

summer forma

LIPO KILLER

To kompleksowy program treningowy wzmacniający całe ciało poprzez aktywizację wszystkich partii mięśniowych. Zajęcia angażują całe ciało, przez co pobudzają spalanie tkanki tłuszczowej.
Zmienne tempo pracy przyspiesza przemianę materii, co powoduje, że poprawisz swoją sprawność i zadbasz lepsze samopoczucie.

Zajęcia dla wszystkich, niezależnie od stopnia zaawansowania!

bodybar

Body Bar

 

Trening kształtujący mięśnie całego ciała z wykorzystaniem sztangi, której waga dobierana jest indywidualnie do możliwości ćwiczącego. Rozwija wytrzymałość mięśniową, poprawia metabolizm i gwarantuje wyrzeźbione ciało, a to wszystko przy energetycznej muzyce. Zajęcia polecane zarówno dla kobiet jak i mężczyzn.

TRAMPOLINY

 

Zajęcia pozwalające spalić zbędne kalorie, dając przy tym dużo zabawy .

Dzięki nieustannym zmianom kroków, aktywowanych jest dużo więcej mięśni niż np. podczas biegania, co większa efektywność treningu. Skakanie to dobry trening kondycyjny – usprawnia on krążenie, a także przyspiesza przemianę materii. Wzmacnia mięśnie całego ciała i pomaga w kształtowaniu sylwetki. Zwiększa gibkość i koordynację ruchową. Dzięki wyciszeniu na końcu zajęć odpręża i daje siłę na resztę dnia.

cycling

Cycling

 

Godzinna jazda na rowerze, zawierająca proste odcinki na niskim obciążeniu, jak i wysokie podjazdy wymagające 100% zaangażowania. Dodatkowo na ekranie wyświetlane są prawdziwe trasy wyścigów i piękne widoki, co w połączeniu z energetyczną muzyką pozwala w przyjemny sposób osiągnąć najlepsze efekty.

Cycling + Brzuchy
Zajęcia podzielone na część wzmacniającą mięśnie brzucha oraz jazdę na rowerze w zmiennym tempie.

stretching

Joga

 

Zajęcia opierają się na ćwiczeniu assan, których celem jest uelastycznienie i wzmocnienie ciała oraz kontrola oddechu. Szczegółowo opracowane pozycje (podczas których wykorzystujemy paski, koce i klocki) leczą różne dolegliwości, prowadząc ćwiczącego ku pełnemu zdrowiu. Dla wszystkich bez wyjątku jest to wspaniała przygoda pracy z sobą, swoimi ograniczeniami oraz umiejętnościami.

interwal

Tabata

 

Interwałowy trening metaboliczny. Intensywna forma zajęć, wykorzystująca zmienne tempo wykonywania ćwiczeń. Regularny trening poprawia znacznie kondycję oraz przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej. Są to idealne zajęcia dla osób, które lubią intensywnie ćwiczyć i chcą szybko zrzucić zbędne kilogramy.

trening-funkc

CORE+STRETCH

 

To zajęcia skupiające sie na wzmocnieniu mięśni głębokich. Mają one za zadanie wzmocnić cały nasz gorset i są coraz bardziej popularne w budowaniu sylwetki. Znajdują również swe zastosowanie w każdym sporcie, a także w życiu codziennym. Stanowią solidną podstawę, przez którą kontrolowane są wszystkie ruchy. Silny core może zapobiec kontuzjom i urazom, a także wspomóc rehabilitację. Połączone wraz ze stretchingiem nie tylko wzmocnią całe ciało, ale pomogą poprawić mobilność i poprawić samopoczucie.

20min’ BRZUCHY

 

Intensywne zajęcia oparte o najskuteczniejsze ćwiczenia i metody wzmacniania mięśni brzucha. Trening odbywa się w strefie siłowni.

KETTLEBELLS

 

Kompleksowy trening z odważnikami kettlebells ,harmonijnie kształtujący sylwetkę. Zajęcia zwiększające siłę oraz wytrzymałość, przywracają sprawność i prawidłową postawę, utratę tkanki tłuszczowej i zwiększenie masy mięśniowej.

Kettlebells Hardstyle to siłowa odmiana treningów na odważnikach kulowych, która świetnie modeluje sylwetkę, buduje siłę, poprawia układ ruchowy oraz wzmacnia całe ciało. Treningi te są bardzo urozmaicane, od treningów siłowych po zadaniowe. Nie skupiamy się na nich na robieniu maksymalnych ilości powtórzeń lecz nad maksymalizacją napięcia, pracą nad ciężarem oraz prawidłową techniką.

Aktywny Senior

 

Zajęcia o charakterze profilaktycznym, o umiarkowanej intensywności. Przeznaczone dla osób w wieku średnim, które pragną popracować nad kondycją, dobrym wyglądem i samopoczuciem. Zawierają ćwiczenia mięśni stabilizujących kręgosłup i utrzymujących prawidłową postawę ciała oraz stanowiących profilaktykę osteoporozy. Jednym z celów jest też zwiększenie ruchomości w stawach i poprawa sprawności układu krążeniowo-oddechowego. Zajęcia oparte są na elementach ćwiczeń fitness, stretching’u i formy pilates.

TRENING OBWODOWY

 

Kompleksowy trening ogólnorozwojowy w formie obwodu stacyjnego. Obejmuje szeroki wachlarz ćwiczeń, zarówno oporowych, angażujących wszystkie partie mięśniowe, jak również wytrzymałościowych/cardio. Poprawia ogólną sprawność ruchową organizmu, wytrzymałość siłową, kondycję oraz kształtuje sylwetkę. Zajęcia wykorzystują ciężar własnego ciała oraz dodatkowe obciążenia (sztangi, sztangielki, kettlebells, piłki twarde, worki). Trening obfity w różnego rodzaju sprzęt treningowy (piłki gimnastyczne, stepy, liny TRX, linę treningową, ergometr, stepy, skrzynie, skakanki i in.).

Płaski Brzuch

 

Dzięki połączeniu ćwiczeń aerobowych jak również siłowych wzmacniamy mięśnie brzucha i redukujemy tkankę tłuszczową. Oprócz walorów estetycznych mięśnie brzucha odgrywają bardzo ważną rolę w utrzymaniu prawidłowej postawy, dlatego ich wzmacnianie połączone z ćwiczeniami na mięśnie grzbietu pozytywnie wpływa na kręgosłup. Zajęcia przeznaczone dla wszystkich.

aqua

Aqua fitness

 

Idealne urozmaicenie zwykłych treningów. Dzięki wykorzystaniu środowiska wodnego ćwiczenia nie są obciążające dla układu kostno-stawowego, a mięśnie pracują równie intensywnie. Zajęcia o charakterze wzmacniającym i wytrzymałościowym, przeznaczone są dla każdego, bez względu na wiek, poziom wytrenowania czy umiejętności pływackie. Odbywają się na basenie w części hotelowej naszego obiektu w poniedziałki o godzinie 17:30.

Trening Mini Band

Trening Mini Band

 

Gumy Mini Band to jeden z najbardziej wszechstronnych sposobów na przeprowadzenie efektywnego i różnorodnego treningu. Są one sposobem na zaangażowanie do pracy mięśni brzucha, ud, pośladków, jak i ramion. Zajęcia z wykorzystaniem gum oporowych stanowią również ważny element treningu ukierunkowanego na prewencję kontuzji, modelowanie sylwetki czy poprawę dynamiki.

winterforma

Winter forma

Zajęcia oparte głównie na treningu funkcjonalnym, przygotowanym specjalnie pod snowboard, narty, łyżwy, oraz inne sporty zimowe, na które już wkrótce rozpocznie się sezon. Zaangażowanie mięśni głębokich tułowia (odpowiadających za stabilizacje i równowagę) jak i wzmocnienie dolnych partii ciała, to idealne przygotowanie do wzmożonego wysiłku fizycznego. Dzięki temu unikniemy szybkiego zmęczenia spowodowanego brakiem kondycji oraz zmniejszymy ryzyko wystąpienia kontuzji. Jeśli lubisz sporty zimowe lub chcesz zacząć z nimi przygodę, to te zajęcia są właśnie dla Ciebie!

PROGRAM DLA MAM

Aktywna mama – zajęcia wzmacniające dla mam z małymi dziećmi, na które można przyjść tuż po połogu. Celem zajęć jest powrót do formy jak i wzmocnienie osłabionych podczas ciąży mięśni. Zajęcia te to również świetny czas na poznanie innych mam, a dla dzieci okazja do nawiązywania pierwszych kontaktów z innymi maluszkami.

Aktywne 9 miesięcy – zajęcia skierowane dla kobiet oczekujących dziecka i chcących aktywnie przygotować się do porodu. Zawierają ćwiczenia ogólnorozwojowe, z elementami jogi, pilatesu oraz treningu z użyciem dużych piłek.

 

Kids Forma

Kids Forma – to zajęcia ogólnorozwojowe dla dzieci w wieku 4-7 lat, które wpływają na poprawę podstawowych cech motorycznych i sprawność dziecka.
Dają możliwość uwolnienia energii nawet dla najbardziej aktywnych pociech

Samoobrona – to zajęcia dla dzieci w wieku 8-13 lat. Ćwiczenia, które mają na celu nauczyć dzieci umiejętności podstawowej samoobrony oraz świadomości ciała.
Zajęcia oprócz wymiaru fizycznego są prowadzone również w celu nauczenia poprawnych postaw społecznych oraz umiejętności radzenia sobie z emocjami przez najmłodszych.

 

 

TRX

Trening w zawieszeniu, w którym jako ciężar wykorzystujemy masę własnego ciała. Angażuje wiele grup mięśniowych, w tym głównie mięśnie stabilizujące.

TRX Interwał to intensywna forma zajęć wykorzystująca zmienne tempo wykonywania ćwiczeń. Regularny trening poprawia znacznie kondycję oraz przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej. Są to idealne zajęcia dla osób, które lubią intensywnie ćwiczyć i chcą szybko zrzucić zbędne kilogramy.
Poprawia kondycję fizyczną, wzmacnia i ujędrniają wszystkie grupy mięśniowe.

TRX Strength to zajęcia, na których uwaga skupiona jest na budowaniu siły przy użyciu treningu w podwieszeniu TRX.

Siła jest podstawową i niezbędną cechą do budowania odtłuszczonej i umięśnionej sylwetki, zapobiegania kontuzjom oraz poprawy takich cech motorycznych jak wytrzymałość, dynamika, moc, szybkość czy stabilizacja.

Dlatego zajęcia te polecane są zarówno dla osób rekreacyjnie uprawiających aktywność fizyczną jak i zawodnikom wszelkich dyscyplin sportowych.

Cross forma

 

intensywny trening wytrzymałościowo – siłowy, którego celem jest poprawa ogólnej sprawności fizycznej ( wydolności krążeniowo-oddechowej, siły, wytrzymałości, gibkości,mocy, szybkości, zwinności, koordynacji i równowagi). Zawiera proste ćwiczenia, elementy treningu siłowego, lekkoatletyki i gimnastyki. Jest to trening funkcjonalny, który rozwija ciało w równomiernym stopniu i wpływa na kształtowanie smukłej sylwetki.

Cross Forma Beginner – trening zawierający podstawowe ćwiczenia crossfitowe, nauczanie techniki wykonywania ćwiczeń, ciężar, tempo i ilość powtórzeń dostosowana jest do ćwiczącego.Zajęcia składają się z części na której kształtujemy dane ćwiczenie oraz treningu skierowanego na poprawę wydolności układu krążenia, układu oddechowego, zawierającego elementy siłowe, zwinnościowe czy kondycyjne.

Cross Forma WOD – zajęcia których głównym tematem jest wykonanie WOD [ workout of the day ]. Trening wykonywany z obciążeniem własnego ciężaru ciała, sztang czy kettli w zasadzie „for time” lub „AMRAP”. Schemat ćwiczeń daje możliwość porównywania się z wynikami innych osób z całego świata lub kontrolować własne postępy. Przykładowy trening „ANGIE” 100 pull ups 100 push ups 100 sit ups 100 air squats

Cross Forma Strenght & Conditioning – intensywny trening wytrzymałościowo – siłowy składający się z bloku siłowego nastawionego na poprawę siły oraz rozwój mięśni, który zawiera w sobie zarówno ćwiczenia ze sztangą jak back squat czy strict press, a także ćwiczenia gimnastyczne w wersji siłowej. Drugi blok zajęć skierowany jest na poprawę wytrzymałości i złożony jest z kilku ćwiczeń wykonywanych w zmiennej intensywności i czasie. Zakres ćwiczeń jest obszerny i może zawierać zarówno biegi, skakanki, wskoki na skrzynię jak i ćwiczenia z dwuboju olimpijskiego czy gimnastyki. Zajęcia kończą się wzmacnianiem CORE

Cross Forma Weightlifting – trening oparty o ćwiczenia dwuboju olimpijskiego jak SNATCH oraz CLEAN & JERK. Nauczanie elementów technicznych oparciu o ćwiczenia pomocnicze. Dyscypliny sportowe które mogłyby odnieść korzyści z olimpijskiego podnoszenia ciężarów to sporty kontaktowe takie jak: rugby, futbol amerykański, hokej, piłka nożna, koszykówka, sporty walki (zapasy, MMA, judo itd.) oraz sporty niekontaktowe takie jak siatkówka czy lekkoatletyka. Ćwiczenia olimpijskie powodują, że połączenia mięśniowo-ścięgniste oraz powięź są w odpowiedni sposób stymulowane co poprawia zdolności szybkościowe i skocznościowe, a także poprawiają znacząco zdolności siłowe

Cross Forma Gymnastic – gimnastyka, to bardzo duża baza ćwiczeń wykonywanych z ciężarem własnego ciała. Przykładem takich ćwiczeń są:
pompki, hand stand push ups, podciągnięcia na drążku czy te bardziej zaawansowane takie jak przysiady na jednej nodze czy musce upy na kółkach gimnastycznych. Trening kształtujący elementy gimnastyczne zakończony treningiem kondycyjnym z wykorzystaniem ćwiczeń gimnastycznych, a także wioślarza, bieżni czy skakanki

Cross Forma Team WOD – trening zawierający wszystkie elementy ćwiczeń crossfitowych wykonywanych w zespołach dwu/trzyosobowych