Metamorfozy

Metamorfoza Ani

Za tą ogromną zmianą stoi trenerka Anita, która tak opisuje ich współpracę:

ANIA przed metamorfozą była osobą, która nigdy nie ćwiczyła, ale próbowała bardzo różnych diet, które nie przynosiły latami żadnych efektów, a robiły więcej złego niż dobrego w jej organizmie i samopoczuciu. Wcześniejsze diety były katorgą pod względem smakowym, teraz zbilansowana dieta sprawia jej przyjemność.

Zgłosiła się do mnie z konkretnym celem- Zrzucenie tkanki tłuszczowej i poprawienie komfortu życia.

Ania jest teraz zupełnie inną osobą-pełną energii, z lepszym samopoczuciem psychicznym i nie wyobraża sobie teraz życia bez aktywności fizycznej oraz nowych nawyków żywieniowych. Jedną z ważnych rzeczy jest także odstawienie leków na nadciśnienie i znaczna poprawy ogólnej sprawności fizycznej.

Zapraszam do współpracy i zmiany swojego dotychczasowego życia.
Anita

Metamorfoza Kuby

Tak Paweł opisuje współpracę z Kubą:

Przedstawiam metamorfozę mojego super zdyscyplinowanego podopiecznego Kuby, który od samego początku trzymał się ustalonych przeze mnie wytycznych. Naszym planem było zrobienie formy na wakacje. Z początku obawiałem się że, kwarantanna pokrzyżuje nam plany, lecz Kuba treningiem w domowych warunkach oraz odpowiednio dobraną dietą osiągnął mega efekt, który widzicie na załączonych zdjęciach. Aktualnie przechodzimy w okres budowania masy mięśniowej, także to nie koniec sylwetkowej przygody!

Metamorfoza Karoliny

Relacja trenera Pawła:

Dla wielu osób może się wydawać, że rok to bardzo długo. Ja patrzę na to w inny sposób. Jeśli przez całe życie zmagaliśmy się z otyłością, to rok wcale nie jest tak długim okresem. Tym bardziej, że redukcję trzeba postrzegać jako proces, w którym uczymy się poprawnych nawyków żywieniowych oraz tego jaką gęstość energetyczną mają poszczególne produkty. Więc rzadko zdarza się, aby osoba, która całe życie odżywiała się niewłaściwie w miesiąc zmieniła swoje życie o 180 stopni. Co do samej współpracy z Karolina. Jak to w życiu, miewaliśmy wzloty jak i upadki. Główną zmianą jaką wprowadziliśmy były odpowiednio dobrane treningi siłowe połączone z treningami Cardio. Karolina na bazie rozpiski, którą skomponowałem nauczyła się dobierać ilości jedzenia w taki sposób, aby waga, która zgubiła już więcej nie wróciła.

Tak opisuje współpracę Karolina:

Moim głównym celem była utrata wagi, a poprzez to zwiększenie pewności siebie. Początki nie należały do najłatwiejszych, wprowadzenie stałych pór posiłków, a także regularność ćwiczeń wymagało dobrej organizacji czasu, ale zakończyło się sukcesem. Same treningi myślałam, że będą łatwiejsze z tego względu, iż do tej pory prowadziłam aktywny tryb życia (m.in rower, zumba), ale trening siłowy to zupełnie odmienny rodzaj wysiłku. Jednak z czasem było coraz łatwiej, a widoczne w lustrze efekty motywowały coraz bardziej do dalszej pracy. Nieoceniona była pomoc trenera Pawła, który narzucał tempo i z każdym treningiem zwiększał obciążenia. Sama z pewnością nie uzyskałabym takiego efektu. Obecnie jestem bardzo zadowolona z efektów zarówno wizualnych jak i wydolnościowych.

Gratulujemy Karolinie wytrwałości!

Metamorfoza Damiana

Cel: Budowa masy mięśniowej
Okres: 9 miesięcy
Łączna przyrost obwodów: +22cm
Przyrost wagi: 7 kg
Największa korzyść: Największą korzyścią z treningów jest nie tylko poprawa sylwetki, ale również kształtowanie charakteru oraz zwiększona samoocena.
Najtrudniejszy moment: kiedy pada hasło: „Dziś czas na przysiady bułgarskie”

Relacja trenera:

Damian to kolejna osoba z pod moich skrzydeł, która była gotowa na miesiące ciężkiej pracy narzuconej przeze mnie. Moja wiedza w połączeniu z Damiana dyscypliną oraz chęcią poznawania tajników treningu, dała łącznie świetny efekt w postaci nowej wyrzeźbionej sylwetki.

Relacja Damiana:

Współpraca z Mateuszem to czysta przyjemność ! Od pierwszego treningu wzbudził moje zaufanie. Bardzo dużą uwagę zwraca na naukę techniki, jak i bezpieczeństwo na treningu. Przez co kontuzje omijają mnie szerokim łukiem i mogę systematycznie uczęszczać na siłownię. Stosuje różnorodne ćwiczenia na różne grupy mięśniowe, co powoduje że treningi nie są monotonne. Atmosfera treningu jest przyjacielska i z dużą dawką humoru.