Rodzaje zajęć

Tai chi

Chińska sztuka walki, która na przełomie setek lat przeobraziła się w gimnastykę medytacyjną. Wpływa pozytywnie na ukrwienie i natlenowanie całego organizmu. Co więcej przyczynia się do poprawy koncentracji, równowagi i kontroli własnego ciała. Na zajęciach uczymy się powolnych i zsynchronizowanych kroków, które łącząc się w całość zamieniają się w piękne artystyczne formy. Po ukończeniu i zapamiętaniu ciągu, można ćwiczyć indywidualnie jednak najwyższą formą artyzmu Taijiquan jest praktyka grupowa.
Tai Chi jest wspaniałą przygodą dla osób w każdym wieku poszukujących bardziej relaksujących form atrakcji fizycznych.

Zdrowy kręgosłup

zajęcia prozdrowotne, podczas których zadbasz o równowagę całego ciała. Do pracy zaangażowane zostaną wszystkie partie mięśniowe mające wpływ na redukcję bólu kręgosłupa czy codzienny komfort ruchowy, a więc (osłabione) mięśnie brzucha, (zbyt spięte) mięśnie przykręgosłupowe, uda czy pośladki. Nauczysz się podstaw pracy z ciałem, czyli oddychania, świadomego napinania i rozluźniania mięśni. Nie zabraknie też mocnej dawki wiedzy i chwili wyciszenia

Pilates

zajęcia spokojne z umiarkowanym, stopniowo zwiększanym poziomem trudności dopasowywanym do poziomu uczestników grupy. Idealnie wzmocnisz mięśnie posturalne, zrozumiesz specyfikę każdego ruchu swojego ciała i połączysz ją z oddechem. Trening ten wykorzystywany jest także w formie rehabilitacji. Poznasz sprzęty pomocnicze m.in. piłkę gimnastyczną czy gumy miniband. Pilates charakteryzuje się wolną, doprecyzowaną w każdym ruchu świadomą pracą. Spróbuj zajęć Pilates, a pokochasz swoje ciało!

Stretching

Zajęcia rozciągające wszystkie grupy mięśniowe. Trening zwiększający ruchomość stawów, poprawiający elastyczność mięśni i eliminujący napięcia, które są efektem stresu, siedzącego trybu pracy lub intensywnego treningu. Zajęcia działają również relaksująco i odprężająco oraz polecane są wszystkim.

Trening obwodowy

Kompleksowy trening ogólnorozwojowy w formie obwodu stacyjnego. Obejmuje szeroki wachlarz ćwiczeń, zarówno oporowych, angażujących wszystkie partie mięśniowe, jak również wytrzymałościowych/cardio. Poprawia ogólną sprawność ruchową organizmu, wytrzymałość siłową, kondycję oraz kształtuje sylwetkę. Zajęcia wykorzystują ciężar własnego ciała oraz dodatkowe obciążenia (sztangi, sztangielki, kettlebells, piłki twarde, worki). Trening obfity w różnego rodzaju sprzęt treningowy (piłki gimnastyczne, stepy, liny TRX, linę treningową, ergometr, stepy, skrzynie, skakanki i in.).

Sportowa sylwetka

Są to zajęcia angażujące całe ciało, bazujące na podstawowych wzorcach ruchowych ,ćwiczeniach wzmacniających i modelujących. Jest to trening przy użyciu ciężaru własnego ciała, jak i dostępnego sprzętu (hantli, sztang, gum oporowych itp.) Trening ten jest dla osoby początkującej jak i zaawansowanej, osób chcących bezpiecznie trenować i nauczyć się poprawnego wykonywania ćwiczeń oraz osób chcących poprawić swoją sylwetkę. Korzyści takiego treningu to nauka wykonywania ćwiczeń, nauka podstawowego wzorca ruchowego, poprawa samopoczucia, zaangażowanie całego ciała podczas treningu, utrata wagi, poprawa kondycji.

Trening metaboliczny

To intensywne zajęcia angażujące i modelujące całe ciało. Kształtuje siłę, moc, wytrzymałość, koordynację, mobilność i stabilność, jak również zabezpiecza przed kontuzjami. Trening metaboliczny to intensywne spalanie tkanki tłuszczowej, poprawa sprawności, smukłe ciało i przekraczanie własnych możliwości! Podczas zajęć wykorzystujemy sprzęt: gumy oporowe, stepy, drabinki koordynacyjne, stepy, kettle. Mimo wysokiej i intensywności trening ten jest bezpieczny i każdy bez względu na poziom sprawności, może go wykonywać.

Fitball

zajęcia o umiarkowanej intensywności z wykorzystaniem dużych i małych piłek. Fitball to połączenie ćwiczeń wzmacniających i rozciągających, a wszystko odbywa się w rytm muzyki. Trening na piłce gimnastycznej angażuje wszystkie grupy mięśniowe. Doskonałe rezultaty osiąga się dzięki niestabilnej powierzchni piłki, która wymusza szukanie balansu ciała. Podczas treningu angażujemy nie tylko główne partie mięśniowe, ale również mięśnie głębokie, które odpowiadają za stabilizację naszego ciała. Dzięki temu jesteśmy sprawniejsi, kręgosłup jest odciążony i… spalamy więcej kalorii! KORZYŚCI: wzmocnienie organizmu i kształtowanie sylwetki, utrata tkanki tłuszczowej, poprawa ruchomości kręgosłupa, poprawa stabilizacji, zwiększenie siły mięśni, poprawa mobilności i wytrzymałości, lepsza równowaga w trakcie zajęć i w życiu codziennym, zwiększenie elastyczności ciała, redukcja dolegliwości bólowych kręgosłupa

Cross Forma

intensywny trening wytrzymałościowo – siłowy, którego celem jest poprawa ogólnej sprawności fizycznej ( wydolności krążeniowo-oddechowej, siły, wytrzymałości, gibkości,mocy, szybkości, zwinności, koordynacji i równowagi). Zawiera proste ćwiczenia, elementy treningu siłowego, lekkoatletyki i gimnastyki. Jest to trening funkcjonalny, który rozwija ciało w równomiernym stopniu i wpływa na kształtowanie smukłej sylwetki.
Mini bands – Gumy Mini Band to jeden z najbardziej wszechstronnych sposobów na przeprowadzenie efektywnego i różnorodnego treningu. Są one sposobem na zaangażowanie do pracy mięśni brzucha, ud, pośladków, jak i ramion. Zajęcia z wykorzystaniem gum oporowych stanowią również ważny element treningu ukierunkowanego na prewencję kontuzji, modelowanie sylwetki czy poprawę dynamiki.

Joga

Zajęcia opierają się na ćwiczeniu assan, których celem jest uelastycznienie i wzmocnienie ciała oraz kontrola oddechu. Szczegółowo opracowane pozycje (podczas których wykorzystujemy paski, koce i klocki) leczą różne dolegliwości, prowadząc ćwiczącego ku pełnemu zdrowiu. Dla wszystkich bez wyjątku jest to wspaniała przygoda pracy z sobą, swoimi ograniczeniami oraz umiejętnościami.

Zumba

program treningowy, zawierający połączenie tańca i fitnessu. Zawiera w sobie program treningowy rozwijający pracę mięśni, wyczucie równowagi, gibkość i trening cardio 
Opiera się w większości na rytmach latynoamerykańskich: cumbii, salsie, merenque i reggeaton, soca flamenco.
Program stworzony przez Alberto „Beto” Pereza w latach 90 -tych

Tabata

Jest to forma treningu fizycznego polegająca na przeplataniu krótkich okresów bardzo intensywnego wysiłku krótkimi okresami umiarkowanego wysiłku. Tabata przyspiesza metabolizm i pozwala stracić tkankę tłuszczową. Największą zaletą tego treningu jest zaangażowanie wielu grup mięśniowych